- Nauja
Knyga “Uodai grožio salone”
Šioje knygoje nerasite rekomendacijų, kaip profesionaliai suteikti paslaugas ir maloniai aptarnauti klientus. Ją perskaitę, pradėsite atlaidžiau vertinti tam tikras situacijas darbe, išmoksite nebepykti – ne tik ant savo klientų, bet ir ant savęs. O tai leis ir toliau sėkmingai vystyti savo veiklą, mėgautis darbu, jaustis laimingiems ir daugiau šypsotis.
Ne vienų metų patirtis klientų aptarnavimo ir suaugusiųjų švietimo srityse, daugybė išgirstų istorijų paskatino parašyti šią knygą ir papasakoti situacijas bei psichologinius meistrų išgyvenimus darbe. Atpažinę daug artimų sau atvejų suprasite, kad ne vien jums taip nutinka. Privalu žinoti, kaip galima būtų į situacijas pažvelgti kitaip, jas keisti koreguojant savo mąstymą.
Autorius: Ramunė Urbanavičiūtė, 56psl, 2023m.